رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ثبت ۲۰۳ هزار تردد خودرو در استان مازندران / رتبه اول تردد جاده‌ای کشور

15:13 - 02 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۴۸۷۱
فرمانده انتظامی استان مازندران از ثبت ترد ۲۰۳ هزار و ۵۶۰ تردد در سطح استان طی دو روز گذشته خبر داد و گفت:: برابر آمار‌ها مازندران رتبه اول تردد جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه جامعه سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، گفت: با آغاز موج اول سفر‌های نوروزی طی دو روز گذشته شاهد ورود حجم زیادی مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشور به استان سرسبز مازندران هستیم.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی در سطح شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی استان و اتخاذ تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی با توجه به افزایش بار ترافیکی و وضعیت جوی نامناسب در محور‌های "هراز، کندوان و سوادکوه" اقدامات ویژه‌ای برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه تنها ۳ درصد جاده‌های کشور را در این استان داریم از ثبت ۲۰۳ هزار و ۵۶۰ تردد خودرو طی ۲ روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان و کسب رتبه اول تردد کشور خبر داد.

میرفیضی افزود: برابر آمار‌ها استان مازندران بیشترین تردد در کشور را طی دو روز گذشته داشته که در بین محور‌های استانی محور سوادکوه بیشترین تردد ثبت شده است.

وی همچنین از ثبت اقامت یک میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر و گردشگر در سطح اماکن اقامتی در استان خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه‌ها و سازمان‌ها از همه ظرفیت‌ها برای اسکان مسافران در سطح استان استفاده شده است.

سردار میرفیضی با اشاره به استفاده از ابزار‌های نوین فنی در محور‌های مواصلاتی از جمله دوربین‌های نظارتی، دوربین‌های هوشمند پلاک خوان در راستای افزایش انضباط ترافیکی، از بهره گیری دستگاه‌های دوربین البسه در حوزه‌های پلیس راهور و پلیس راه و کلانتری‌ها خبر داد.

وی استفاده از دست افزار‌ها و موقعیت یاب گشت‌های انتظامی در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان را از دیگر اقدامات پلیس در ایام تعطیلات نوروز برای ارئه خدمات بهینه و مناسب به مسافران برشمرد.

سردار میرفیضی از شهروندان و مسافران نوروزی که استان مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، خواست که با رعایت قوانین و مقررات، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *