رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتشارات شهید کاظمی کتابم درباره ناگفته‌های انقلاب را منتشر می‌کند

11:04 - 08 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۴۷۶۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نویسنده «اربعین طوبی» گفت: انتشارات شهید کاظمی کتابم که با عنوان «الیاس در سرزمین ملائک» نوشته شده را منتشر می‌کند.

انتشارات شهید کاظمی کتابم درباره ناگفته‌های انقلاب را منتشر می‌کند//// هشتم فروردین ماهمحسن امامیان در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: رمانی برای مخاطب نوجوان در دست نگارش دارم که درباره تاریخ انقلاب اسلامی و ریشه اتفاقات و جریانات سیاسی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیمی از این کتاب نوشته شده و تا چند ماه آینده از سوی نشر شهید کاظمی به چاپ می‌رسد.

این نویسنده تشریح کرد: این کتاب «الیاس در سرزمین ملائک» نام دارد و داستان دانشجوی پزشکی ایرانی است که خیلی درس‌خوان است و بورسیه می‌شود، به آمریکا می‌رود و سرزمین عجائب را می‌بیند. وی بخاطر بیماری مادربزرگش به ایران باز می‌گردد و همین بازگشت، با پیروزی انقلاب اسلامی و بسته شدن سفارتخانه مقارن می‌شود. با شروع جنگ تحمیلی شرایط بازگشت وی به آمریکا بوجود می‌آید، اما در همان زمان این شخص با مجروحینی مواجه می‌شود که او را در بازگشت به آمریکا و امداد به زخمی‌ها مردد می‌کند. وی با رفتن به جنگ وارد سرزمین ملائک می‌شود و با شگفتی‌ها و چیز‌های عجیب‌تری روبه‌رو می‌شود.

وی در معرفی هرچه بیشتر این کتاب تاکید کرد: در هر قسمت از کتاب سعی شده شکل طنز داستان رعایت شود و به چیز‌های ناگفته‌ای که افراد باید از جنگ و انقلاب اسلامی بدانند یا کمتر به آن‌ها اشاره شده، پرداخته شود.

امامیان با بیان اینکه در این کتاب ریشه اتفاقات و جریانات سیاسی نیز پرداخته می‌شود، بیان کرد: از آنجا که کتاب درباره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است این کتاب را به نشر شهید کاظمی ارائه کرده‌ام.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *