رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای بیش از ۱۶ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در خوزستان

15:21 - 21 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۲۲۳۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه از اجرایی شدن ۱۶ هزار و ۲۲۵ پروژه عمرانی و غیر عمرانی در قالب پروژه‌های محرومیت زدایی در استان خوزستان خبر داد.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه: اجرای بیش از ۱۶ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در خوزستانگروه سیاسی ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدضیاالدین حزنی در آئین افتتاحیه فاز نخست شهر آبی خرمشهر، اظهار کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۲۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خوزستان اجراشده که از این میان، هشت هزار و ۲۳۸ پروژه عمرانی و هفت هزار و ۷۷۸ پروژه غیر عمرانی بوده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اجرایی شدن پروژه‌های آب‌رسانی به خوزستان را نمونه‌ای از این پروژه‌های اجراشده دانست و اظهار کرد: در استان خوزستان ۲۵۹ آب‌رسانی، ۴۱۱ مورد احداث و مرمت سیستم آب‌رسانی و تصفیه و ۶۰۷ پروژه لایروبی انهار کشاورزی که عمدتاً در آبادان و خرمشهر بوده‌اند، اجراشده است.

وی همچنین شمار پروژه آب‌رسانی در کشور را سه هزار و ۹۰۹ اعلام کرد و افزود: در مجموع توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی، حدود ۶ هزار و ۳۲۵ پروژه شامل احداث شبکه‌های توزیع آب شرب و آب کشاورزی و بحث سیل بند و آبخیزداری، بهسازی و لایروبی انجام‌شده است.

سردار حزنی، رفع مشکلات آب و اشتغال در سطح کشور را از اولویت‌های کاری قرارگاه محرومیت‌زدایی دانست و گفت: پروژه شهر آبی خرمشهر یکی از نتایج کاری قرارگاه محرومیت‌زدایی در کشور به شمار می‌آید و امید است در استان‌های مختلف پیشرفت خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *