رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آجیل تواضع اصل استاندارد نیست

13:27 - 21 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۲۱۷۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرکل استاندارد تهران با تاکید بر اینکه هیچ عرضه‌کننده‌ای بدون اخذ مجوز استاندارد، اجازه استفاده از نشان استاندارد را بر روی بسته‌بندی‌های آجیل ندارد، گفت: آجیل با نام تجارتی تواضع اصل استاندارد نیست.

آجیل تواضع اصل استاندارد نیستبه گزارش گروه اقتصاد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری با تاکید بر اینکه هیچ عرضه‌کننده‌ای بدون اخذ مجوز استاندارد، اجازه استفاده از نشان استاندارد را بر روی بسته‌بندی‌های آجیل ندارد، گفت: آجیل با نام تجارتی تواضع اصل استاندارد نیست.

مدیرکل استاندارد تهران افزود: در پی گزارشات واصله و در جریان بازرسی‌های ویژه نوروز بازرسان استاندارد از مراکز صنفی و عرضه آجیل، تخلف فروشگاه تواضع اصل که اقدام به عرضه آجیل در بسته‌بندی با نشان استاندارد جعلی می‌کرد، محرز و بسته‌بندی‌های آن توقیف شد.

وی تاکید کرد: عرضه‌کنندگان بدون اخذ مجوز استاندارد، حق استفاده از این نشان را جهت فریب افکار عمومی ندارند و شهروندان نیز باید در خریداری خشکبار دقت نمایند و جهت حصول اطمینان از صحت نشان استاندارد کالاها، کد ۱۰ رقمی درج شده ذیل نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و از صحت آن، اطمینان حاصل نمایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *