VAR در دربی؟! چراکه نه!/ کولینا به ایران می‌آید تا سخت‌افزار را تایید کند

10:47 - 20 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۱۷۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت:کولینا هم به تهران می‌آید تا تجهیزات VAR را تایید کند که این کار را هم انجام می‌دهد.

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد استعفای فریدون اصفهانیان از ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بالاخره هر کاری شروع و پایانی دارد. اصفهانیان زحمت زیادی کشید و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: چند روز پیش که به فدراسیون فوتبال رفتم اصفهانیان به من گفت که تابع قانون است و هر تصمیمی که قانون بگیرد اجرا می‌کند. اصفهانیان اعلام کرد که از این به بعد در جایگاه ناظر و مدرس در داوری فعالیت می‌کند.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در خصوص حضور سهرابی در پست سرپرستی کمیته داوران گفت: برای سهرابی و هر کسی که به عنوان رئیس کمیته انتخاب شود آرزوی موفقیت می‌کنم.

فغانی در واکنش به اینکه مهدی تاج روز گذشته مدعی شد پیرلوئیجی کولینا داور بازنشسته مطرح ایتالیایی برای راه‌اندازی VAR برای دربی به تهران می‌آید، عنوان کرد: از نظر تجهیزات مشکلی برای استفاده از VAR نداریم. کولینا هم به تهران می‌آید تا تجهیزات را تایید کند که این کار را هم انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در دربی تهران از VAR استفاده شود، گفت: من در این خصوص تصمیم‌گیرنده نیستم اما چرا که نه! ما قبلا دوبار این تجهیزات را تست کردیم و ایرادات هم برطرف شده است. فکر می‌کنم در شرایطی هستیم که از کمک داور ویدئویی در دربی تهران استفاده کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *