ماجرای فرهاد مجیدی را پیگیری حقوقی نمی‌کنیم

11:29 - 19 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۱۳۹۳
جانشین فرمانده ناجا گفت: پرونده فرهاد مجیدی را قصد داریم با صحبت به پایان برسانیم ونمی خواهیم به صورت حقوق پیگیر ماجرا باشیم.

ماجرای فرهاد مجیدی را پیگیری حقوقی نمی‌کنیم

به گزارش خبرنگار گروه جامعه سردار سلیمانی درباره پرونده فرهاد مجیدی گفت: پلیس به دلیل سرعت بالا خودروی این بازیکن فوتبال را متوقف کرده است و از او درخواست می‌کند تا تست الکل بدهد این در حالیست که پلیس فقط با قاطعیت وظیفه پلیسی خود را انجام داده است، اما این فرد اقدام به فیلمبرداری کرده و فیلم را نیز در فضای مجازی پخش می‌کند.

وی در ادامه افزود: سوال ما در زمانی که قرار است پیگیری حقوقی این پرونده را داشته باشیم  از مرجع قضایی این است که آیا این فرد فیلمی که تهیه کرده باعث تقویت پلیس است یا در جهت تضعیف نیروی انتظامی و خدمات شبانه روزی که می دهد متشر شده است.همه ما باید در هر شرایطی از کار قانونی پلیس حمایت کنیم.بدون شک باید از پلیسی که درست عمل می‌کند حمایت شود و هیچ وقت  اجازه نمی‌دهیم هیچ کدام از همکاران دچار تخلف شوند.

وی گفت:ما همیشه گفته ایم اگر فردی با تخلف پلیس روبرو شد می تواند تخلفات  را به خود ما گزارش بدهد چه به صورت فیلم که به صورت صوت و به چه صورت نامه. مرکز ۱۹۷ ایجاد شد تا مردم در صورت تخلف پلیس این تخلف را بخود پلیس گزارش بدهد، اما اینکه که بخواهد فردی در فضای مجازی فیلمی را منتشر کند و تلاش شبانه‌روزی پلیس را وارد خدشه کند.

سلیمانی در خصوص پرونده فرهاد مجیدی گفت: این فرد با سازمان ما تماس گرفته است وعذرخواهی کند. علاقه‌مند نیستیم از کسی شکایت کنیم، تا امروز به جمع‌بندی نرسیدیم که از آقای مجیدی شکایت کنیم و دوست نداریم این موضوع از این جهت ادامه پیدا کند، آقای مجیدی در تماس با پلیس عذرخواهی کردند به همین خاطر این بحث متوقف شد و فرصت دادیم این موضوع بدون پیگیری حقوقی حل شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *