رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طوفان در رختکن رئال مادرید/ درگیری لفظی راموس و پرس

20:54 - 16 اسفند 1397
کد خبر: ۵۰۰۷۱۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرخیو راموس و فلورنتینو پرس پس از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا درگیری لفظی با یکدیگر پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، نشریه «آس» اسپانیا با انتشار گزارشی مدعی شد که فلورنتینو پرس و سرخیو راموس پس از شکست تحقیرآمیز سه‌شنبه شب رئال مادرید مقابل آژاکس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در رختکن این تیم اسپانیایی درگیری لفظی با یکدیگر پیدا کرده‌اند.

بر اساس این گزارش پرس پس از سوت پایان بازی در رختکن در انتظار بازیکنان بوده و به محض ورود بازیکنان با فریاد بر سر آن‌ها به مدت چند دقیقه به انتقاد از عملکرد و تعهد بازیکنان پرداخته تا اینکه راموس که در این بازی به دلیل مصدومیت نتوانست کهکشانی‌ها را همراهی کند، فلورنتینو و هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید را بابت برنامه‌ریزی ضعیف در این فصل به باد انتقاد می‌گیرد. کاپیتان کهکشانی‌ها در ادامه در خطاب به پرس می‌گوید: "پولم را بده، از رئال مادرید بروم".

«آس» همچنین خبر داد شب همین بازی فلورنتینو پرس نشستی را با اعضای هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید تدارک می‌بیند و طرفین تا ساعت ۲ بامداد در خصوص گزینه‌های پیش‌رو از جمله اخراج سانتیاگو سولاری و آوردن ژوزه مورینیو به جای وی بحث و تبادل‌نظر کرده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *