دستورات مدعی العموم جهت احقاق حقوق عامه در ایام نوروز / از تشکیل اکیپ جهت جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز تا تکلیف به دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات به مردم

8:54 - 17 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۹۹۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور دستوراتی به ادارات و مراجع مربوطه برای ایام نوروز و در زمینه احقاق حقوق عامه خبر داد.

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از صدور دستوراتی به ادارات و مراجع مربوطه برای ایام نوروز و در زمینه احقاق حقوق عامه خبر داد و بیان کرد: در خصوص ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ایام نوروز ادارات متولی که شامل آب و فاضلاب، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی هستند را مکلف کردیم تا اکیپی تشکیل دهند تا بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی خواسته شد تا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ایام نوروز آماده باش کامل داشته باشند تا بتوانند خدمات لازم را به مردم ارائه کنند.

وی از صدور دستوری به مرکز بهداشت خبر داد و گفت: مرکز بهداشت را مکلف کردیم تا نظارت ویژه‌ای بر واحد‌های صنفی در زمینه بهداشتی داشته باشند.

شاکرمی در ادامه تصریح کرد: به بخشداری چالوس نیز دستور دادیم تا طرح ساماندهی جرثقیل داران که پیش از این شروع کرده بودیم ادامه پیدا کند و خواسته شد تا در این ایام نظارت ویژه‌ای داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در ادامه از صدور دستوری به پلیس اماکن خبر داد و گفت: دستور داده شد تا نظارت لازم در خصوص رعایت ساعت مقرر توسط اماکن انجام شود و همچنین نظارت بر رعایت شئونات اسلامی صورت گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *