‌می‌شد ماجرای منشا را با سروصدای کمتری جمع کرد/ نباید مقابل الدحیل توقع زیادی از استقلال داشته باشیم

10:40 - 13 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۹۴۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: می‌شد ماجرای منشا را با سروصدای کمتری جمع کرد تا تیم در آستانه یک بازی مهم به حاشیه نرود.

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دیدار فردای تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در هفته‌های اخیر نمایش خوبی در لیگ برتر داشت و نشان داد خرید‌های جدید این تیم در ایران به خوبی جواب می‌دهند.

وی افزود: هرچند که شاگردان شفر در ایران شرایط خوبی دارند، ولی داستان در آسیا متفاوت است. برای لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های عربستانی، قطری و اماراتی هزینه‌های زیادی می‌کنند که قابل قیاس با تیم‌های ایرانی نیست. به همین دلیل استقلال بازی سختی مقابل الدحیل دارد و امیدوارم آنها دست‌پُر زمین را ترک کنند. الان هواداران باید توقعات خود را کم کنند تا استقلال بتواند با آرامش بیشتری به مصاف حریف خود برود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حواشی اخیر این تیم تصریح کرد: استقلال تیمی است که کوچک‌ترین موارد در آن بزرگ می‌شود و به نظرم اعضای تیم نباید به این حواشی دامن بزنند. می‌شد ماجرای منشا را با سروصدای کمتری جمع کرد تا تیم در آستانه یک بازی مهم به حاشیه نرود. کسانی در تیم‌های بزرگ موفق هستند که به حواشی غلبه کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *