رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بندر خرمشهر؛ آماده میزبانی از گردشگران نوروز ۹۸/ پیش‌بینی افزایش گردش‌‌های دریایی در اروند و کارون

16:37 - 12 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۹۳۱۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: تمهیدات لازم برای تامین ایمنی سفرهای دریایی در رودخانه‌های کارون و اروند و تسهیل در انجام گردش‌های دریایی در تعطیلات نوروز اندیشیده شده است.

بندر خرمشهر؛ آماده میزبانی از گردشگران نوروز ۹۸/ پیش‌بینی افزایش گردش‌‌های دریایی در اروند و کارونبه گزارش گروه اقتصاد ، نورالله اسعدی با اشاره به تسهیل در انجام گردش‌های دریایی در رودخانه‌های اروند و کارون، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر تمام تمهیدات مورد نیاز برای تامین ایمنی سفر‌ها و تسهیل گردشگری دریایی در آبراه اروند و کارون را اندیشیده است.

وی افزود: برای کاهش حوادث دریایی در تعطیلات نوروز ۹۸، جلسات متعددی در این اداره کل انجام شده و در این خصوص بدنبال افزایش آموزش‌ها و همچنین نظارت بر فعالیت صاحبان شناور‌ها در محدوده اروندرود و کارون هستیم.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطرنشان کرد: در نوروز ۹۸ پیش بینی می‌شود تقاضای گردشگری دریایی در اروندرود و کارون افزایش چشمگیری نسبت به نوروز گذشته داشته باشد.

وی از فعالیت دو کشتی بزرگ مسافربری «نگین» و «ایران زمین» برای اولین بار به صورت روزانه در ایام نوروز خبر داد و گفت: این دو شناور برای انجام تور‌های گردشگری و همچنین زائران راهیان نور برنامه‌های گردشی در اروندرود و کارون در نظر گرفته شده‌اند.

اسعدی با اشاره به اشتیاق زیاد گردشگران و مسافران به دیدن طبیعت بکر اروندرود و کارون اظهار کرد: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر تمام تلاش خود را برای تسهیل در انجام گردش‌های دریایی را به کار خواهد بست و در این زمینه نیز بر تامین ایمنی سفر‌ها و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در حین سفر با افزایش نظارت، تاکید جدی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همکاری صاحبان شناور‌ها و توجه به نکات ایمنی ابلاغی از سوی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر شاهد انجام سفر‌های دریایی ایمن در نوروز ۹۸ باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *