مطرح کردن شایعه دوپینگ باقری «فول» است/ چطور قبل از اعزام تیم به قطر بحث محرومیت منشا را اعلام می‌کنند؟

12:01 - 12 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۹۱۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باقری امسال تست دوپینگ هم نداده مطرح کردن این موضوع فول است.

احمد سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط تیم استقلال پیش از دیدار با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در مورد مباحث فنی سرمربی تیم باید اظهار نظر کند، اما تیم از نظر کلی شرایط خوبی دارد. ضمن اینکه ما در چند بازی اخیر در لیگ برتر نتایج خوبی گرفتیم و بازی روانی را هم ارائه می‌دهیم که باعث امیدواری ما و هواداران در آسیا شده است هر چند در گروه بسیار سختی قرار داریم.

وی در خصوص حواشی اخیری که برای گادوین منشا و دیگر استقلالی‌ها بوجود آمده گفت: استقلال این روز‌ها روی غلتک افتاده و هم نتایج خوبی می‌گیریم و هم حواشی به حداقل رسیده، اما متاسفانه مواردی مطرح می‌شود که ما را گله‌مند می‌کند. ابتدا در مورد روح الله باقری حاشیه درست کردند و گفتند که او دوپینگی است که اصلا اینطور نبود. چون باقری امسال تست دوپینگ هم نداده مطرح کردن این موضوع فول است! بعد می‌آیند مسئله زمین تمرین را مطرح می‌کنند در حالی که این مشکل برای ما حل شده است و اصلا مسئله خاصی نیست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: حال هم که بحث منشا را مطرح کردند، اگر منشا آن حرکت را کرده خب قطعا عامل دومی بوده که او اینطور واکنش نشان داده و همینطور بی خود عکس العمل نشان نداده است.

سعادتمند خاطر نشان کرد: ما نماینده ایران در آ‌سیا هستیم بعد آن وقت پیش از بازی اول ما در آسیا این حواشی را درست می‌کنند. در حالی که باید آرامش داشته باشیم. قاعده این است که حتی برای پرونده‌های بزرگ هم کلی وقت صرف می‌شود بعد چطور درست پیش از اعزام تیم به قطر و بازی الدحیل بحث محرومیت منشا را مطرح می‌کنند. هر سه نماینده کشورمان در آسیا باید آرامش داشته باشند، اما ظاهرا اینطور نیست.
 
وی ادامه داد: اگر بعد از بازی با الدحیل این رای صادر می‌شد چه اتفاقی رخ می‌داد؟ ما هم آماده بودیم تا در این خصوص صحبت کنیم. خیلی جالب است که می‌آیند و مسئله حقیقی را هم همزمان با منشا مطرح می‌کنند در حالی که حقیقی اصلا در فوتبال ایران بازی نمی‌کند. بعد هم داستان حقیثقی و خطیر برای چند روز پیش است و درست نیست که بیاییم رای منشا و حقیقی را با هم اعلام کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال ضمن ادامه انتقاد به حواشی اخیر گفت: روز گذشته گفتند رحمتی ممنوع الخروج شده و در حالی که اصلا این طور نبوده و دیدید که رحمتی به فاصله چند ساعت به اردوی استقلال ملحق شد. واقعا وقتی این مباحث مطرح می‌شود ما و هواداران میلیونی‌مان رانگران می‌کند. تمام هدف ما شادی مردم است آن وقت با ما این طور برخورد می‌کنند.

سعادتمند در پایان عنوان کرد: مجموعه فدراسیون و سازمان لیگ همیشه با باشگاه‌ها همکاری می‌کنند و ما از آنها تشکر می‌کنیم، چون این همکاری کاملا دو طرفه است. ما هم ۵ بازیکن در تیم امید داریم و با فدراسیون هماهنگیم و می‌دانیم که باید کمک کنیم، اما این اتفاقات خیلی جایز نبود. من واقعا قصد مصاحبه نداشتم، اما ۴،۵ مورد بی مورد را دیدم که مجبور شدم صحبت کنم. ما تا خرداد درگیر مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا هستیم و دوستان اجازه بدهند تا در آرامش نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *