رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حواس هواداران باشد روز سه‌شنبه اتفاقی رخ ندهد/ در مورد تاریخ دربی تصمیم جدیدی به ما اعلام نشده

10:08 - 12 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۹۰۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: فعلا زمان دربی همان دهم فروردین است و هیچ تصمیم جدیدی در این خصوص به ما اعلام نشده است.

ایرج عرب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آماده شدن ورزشگاه درفشی‌فر برای میزبانی از تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر با کمک بخش خصوصی و اعتماد به این بخش توانستیم ورزشگاه درفشی‌فر را آماده میزبانی از پرسپولیس بکنیم. من به بخش خصوصی اعتماد دارم و معتقدم که با اعتماد به این بخش می‌شود کار‌های بزرگی انجام داد. الان شرایط طوری شده که می‌توانیم به راحتی از امکانات درفشی‌فر مانند استخر و جا‌های دیگر کاملا درآمدزایی کنیم.

وی درباره ارزان شدن بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای بازی روز سه شنبه پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: قبلا هم گفته‌ام که در تلاش هستیم تا با راه اندازی کارت هواداری قیمت بلیت‌ها را طوری سازماندهی کنیم که هم به نفع هوادارانمان باشد که صاحبان اصلی باشگاه هستند و هم به نفع باشگاه. بالاخره ما باید هوای هوادارانمان را داشته باشیم. البته اتخاذ چنین تصمیم‌هایی زمانبر است و تصمیم‌های مقطعی پاسخگو نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه جلسات خوبی را در خصوص کارت‌های هواداری برگزار کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. می‌خواهیم شرایط طوری شود که بلیت بازی‌ها را یکجا بفروشیم تا هوادارانی که عاشق پرسپولیس هستند و از وضعیت مالی خیلی بالایی برخوردار نیستند بتوانند بلیت بازی‌ها را خریداری کنند.

عرب در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به هواداران پرسپولیس برای بازی روز سه شنبه دارد گفت: خدای ناکرده اگر در این بازی اتفاقی از سوی هواداران رخ بدهد ممکن است AFC محرومیت تعلیقی ما را اجرا کند و ممکن است که اجرای این حکم به یکی از بازی‌های مهم و خانگی ما بخورد آن هم در شرایطی که به حضور هوادارانمان بسیار احتیاج داریم. از هوداران پرشور و عظیم پرسپولیس تقاضا دارم همانطور که در اطلاعیه باشگاه گفتیم حواسشان باشد تا خدای ناکرده اتفاقی رخ ندهد.

وی تاکید کرد: هواداران به دو نکته اهمیت فراوان بدهند یکی اینکه لوازم و اقلام غیر مجاز با خودشان به ورزشگاه نیاورند و دوم اینکه راهرو‌های ورزشگاه حتما خالی بماند، چون AFC به این مسئله بسیار حساس است.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بلیت فروشی که توسط باشگاه می‌شود به اندازه ظرفیت ورزشگاه آزادی خواهد بود یا خیر گفت: ما قطعا این مسئله رامدیریت می‌کنیم تا مشکلی بوجود نیاید، چون نمی‌خواهیم خدای ناکرده میزبانی از پرسپولیس و هواداران پر شورش گرفته شود.

عرب در خصوص اینکه شنیده می‌شود قرار است زمان دربی تهران از دهم فروردین به شانزده فروردین تغییر بکند عنوان کرد: فعلا زمان دربی همان دهم فروردین است و هیچ تصمیم جدیدی در این خصوص به ما اعلام نشده است.

وی در پایان درباره تمدید قرار داد بشار رسن اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و مشکلی از این بابت و جود ندارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *