آنالیزور استقلال از پرواز به قطر جا ماند! / تعطیلی ۵ روزه تمرینات تیم شفر

12:56 - 11 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۸۸۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در حالی که کاپیتان استقلال فعلا ممنوع‌الخروج است آنالیزور این تیم هم از پرواز به قطر جا مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال استقلال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه در قطر به مصاف تیم الدحیل می‌رود.

در حالی که مهدی رحمتی به دلیل بدهی مالیاتی فعلا ممنوع‌الخروج است، مهدی خانبان، آنالیزور استقلال هم با تیم به قطر سفر نکرده است. این در حالی است که آنالیزور تیم نقش مهمی در کادرفنی خصوصا برای بازی‌های مهم دارد و دلیل نرفتن او با تیم هنوز مشخص نیست.

خبر دیگر از استقلال اینکه شاگردان شفر باید روز جمعه ۱۷ اسفند در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان بروند. مسئولان استقلال با توجه به فشردگی بازی‌ها در تلاش هستند این بازی را به تعویق بیندازند و در تاریخ ۵ یا ۶ فروردین آن را برگزار کنند. این در حالی است که مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان با این موضوع مخالف هستند و آنها خواستار برگزاری بازی در تاریخ مقرر هستند.

همچنین خبر دیگر اینکه باشگاه استقلال مدتی پیش حواله‌هایی به بازیکنان تیم داد، ولی در این میان ۴ بازیکن نتوانستند حواله بگیرند. مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا به زودی این مشکل را حل کنند و پول این ۴ بازیکن را هم بدهند.

خبر دیگر از استقلال اینکه شفر قصد دارد تمرینات تیمش را برای مدتی تعطیل کند تا بازیکنان بتوانند استراحت بیشتری داشته باشند. در این راستا قرار است از تاریخ ۲۷ اسفند به مدت ۵ روز تمرینات تعطیل شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *