رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش نیروی انتظامی به فیلم فرهاد مجیدی

18:02 - 10 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۸۶۴۰
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: اعمال قانون برای خودرویی که با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در بزرگراهی که سرعت مجاز در آن ۸۰ کیلومتر است، وظیفه مامور پلیس راهور می‌باشد.

واکنش نیروی انتظامی به فیلم فرهاد مجیدی

به گزارش گروه جامعه ،فرهاد مجیدی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال اخیرا فیلمی از مواجه خود با ماموران پلیس راهور در اینستاگرام خود منتشر کرده بود که واکنش‌های زیادی در پی داشت.

سرهنگ "عین اله جهانی" در خصوص ماجرای برخورد قانونی با فوتبالیست مطرح کشور اظهار داشت: ساعت ۲ صبح امروز یک دستگاه سواری هیوندا توسان در مسیر جنوب به شمال بزرگراه مدرس با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در حرکت بود که از سوی مامور وظیفه شناس پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال قانون و دستور ایست آن صادر شد. این در حالی بود که سرعت مجاز در بزرگراه گفته شده ۸۰ کیلومتر می‌باشد.

وی در ادامه افزود: مامور راهور طبق قانون از راننده خودرو که مشخص می‌شود یکی از فوتبالیست‌های مطرح کشور است مدارک خودرو را درخواست می‌کند که راننده هیوندا از ارائه مدارک خودداری می‌کند و می‌گوید که مدارکی ندارد.

سرهنگ جهانی با اشاره به این که مامور طبق قانون موظف به درخواست مدارک بوده اظهار داشت: مرحله دوم اعمال قانون مشخص شدن حالت عادی راننده است. در این ماجرا، وقتی مامور از راننده متخلف می‌خواهد که بازدم خود را به صورت مامور فوت کند راننده ممانعت می‌کند.

معاون اجتماعی راهور ناجا خاطرنشان کرد: از افرادی که چهره محبوبی نزد مردم دارند و جوانان می‌توانند از آن‌ها الگوبرداری کنند انتظار می‌رود بیشتر از بقیه حرمت قانون را نگه داشته و رفتاری خلاف قانون نداشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: مامور راهور در این ماجرا طبق قانون درست عمل کرده است چراکه همه در برابر قانون یکسان هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *