سیب و پرتقال شب عید خریداری شد/ بیش از سال ۹۶ کالای اساسی وارد شد

10:49 - 07 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۷۶۵۸
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
وزیر جهادکشاورزی گفت: سیب و پرتقال برای شب عید خریداری و ۷۰ درصد آن منتقل شده و تا ۱۵ اسفندماه مابقی به مراکز استان‌ها منتقل می‌شود.

سیب و پرتقال شب عید خریداری شد/ بیش از سال ۹۶ کالای اساسی وارد شدبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، محمود حجتی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: سیب و پرتقال برای شب عید خریداری و ۷۰ درصد آن منتقل شده و تا ۱۵ اسفندماه مابقی به مراکز استان‌ها منتقل می‌شود.

وزیر جهادکشاورزی افزود: این جلسه برای تعامل بین قوه قضائیه و قوه مجریه بود خصوصا در خصوص شبکه توزیع و مسائلی که بر سر راه است و احیانا تخلفاتی که در این شبکه صورت می‌گیرد، نقطه نظرات در این باره بیان و شنیده شد و جمع بندی صورت گرفت.

وی گفت: همچنین گزارش‌هایی درباره تامین بود که با وضعیتی که در کالا‌های اساسی داریم بر اساس گزارش گمرک حاکی از این است که بیش از سال ۹۶ واردات کالای اساسی داشتیم.

حجتی ادامه داد: اقلامی که عمدتا به تامین غذای مردم ختم می‌شود و با توجه به ذخایر و روند وارداتی که داریم امیدواریم در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

وزیر جهادکشاورزی افزود: نکته‌ای که در این میان بود در باره گوشت و چگونگی توزیع آن بود که تاکید شد که به صورت هدفمند و به جامعه هدف باشد که این موضوع شروع شده و امیدواریم مشکلات آن برطرف شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *