رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چمن مصنوعی ورزشگاه تاثیر زیادی در باخت ما مقابل نساجی داشت/ باید دیگر روی بردن بازی ۶ امتیازی با استقلال تمرکز کنیم

10:53 - 04 اسفند 1397
کد خبر: ۴۹۶۴۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: بازیکنان ما نساجی را دست‌کم نگرفته بودند بلکه چمن مصنوعی ورزشگاه تاثیر زیادی در شکست تیم ما داشت.

ابراهیم میرزاپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی درباره شکست دو بر صفر فولاد مقابل نساجی در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما در نیمه اول مقابل نساجی خوب نبودیم اما در نیمه دوم فشار آوردیم و چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که وقتی پنالتی دادیم و 2 بر صفر عقلب افتادیم دیگر کار برای جبران سخت شده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان شما نساجی را دست کم گرفته بودند و به همین دلیل بویژه در نیمه اول خوب بازی نکردند، تاکید کرد: این موضوع صحیح نیست چون ما در همان نیمه اول هم دو، سه موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم ضمن اینکه پس از برد مقابل  پرسپولیس قطبی با توجه به شناختی که از فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی داشت مدام با آنها صحبت کرده تا دچار غرور نشوند. من فکر می‌کنم دلیل اصلی باختن و بدبازی کردن ما در نیمه اول زمین چمن مصنوعی ورزشگاه بود چون خیلی از بازیکنان ما عادت به بازی کردن روی چنین زمین‌هایی ندارند هرچند که با این شرایط هم همانطور که گفتم در نیمه دوم سه یا چها موقعیت خوب گلزنی داشتیم.

وی در مورد اظهار نظر قطبی در نشست خبری پس از بازی مبنی بر اینکه برخی‌ها که منتظر شکست تیم ما بودند بالاخره این اتفاق افتادف تاکید کرد: خودتان بهتر می‌دانید که در فوتبال ایران برخی‌ها هستند که تا وقتی خودشان باشند دوست دارند یک تیم نتیجه بگیرد اما وقتی که خودشان نیستند دوست ندارند آن تیم موفق شود و فکر می‌کنم منظور سرمربی تیم هم همین بوده است.

مربی تیم فوتبال فولاد گفت: این بازی را باختیم و تمام شد. از این پس باید تمرکزمان روی بازی با استقلال باشد که یک بازی سخت، حساس و شش امتیازی است. ما برای آنکه جزء مدعیان بالای جدولی قرار بگیریم باید در چنین بازی‌هایی که شش امتیازی هستند نتایج لازم را بگیریم و این تیم‌ها را شکست دهیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *