رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لایحه اصلاح ساختار شهرداری تهران تا ابتدای سال ۹۸ ارائه می‌شود

13:17 - 29 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۵۱۵۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
عضو شورای اسلامی شهر تهران در نخستین جشنواره تجارب مدیران که صبح امروز در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، از همه صاحبان تجربه درخواست کرد که ایده‌ها و نظرات خود را برای اصلاح ساختار مدیریت شهری ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار جامعه ، سید حسن رسولی در نخستین جشنواره تجربه‌های مدیران شهرداری تهران با انتقاد از رشد شدید نیروی انسانی در شهر تهران گفت: تهران در سال‌های گذشته شاهد رشد ۴۰۰ درصدی سمت‌های مدیریتی بوده است و در عین حال شاهدیم که مدارک برخی همکاران با تخصص هایشان تناسبی ندارد.

وی با بیان اینکه شورای پنجم براساس قولی که به مردم داده است مصمم به اصلاح ساختار مدیریت شهری است، عنوان کرد: ما علاوه بر این به دنبال مبارزه با فساد، چابک سازی سازمان و افزایش بهره وری در شهرداری هستیم و بر این اساس لایحه اصلاح ساختار تا ابتدای سال ۹۸ ارائه خواهد شد.

این عضو شورای شهر با استمداد از کسانی که ایده و نظرات جدیدی در این زمینه دارند، گفت: مدیریت شهری همه کسانی که در این زمینه ایده و مقررات جدیدی دارند و می‌توانند مدیریت شهری را در حل مشکلات کمک کنند به یاری می‌طلبد. باید جلوی رشد کاریکاتوری ساختار مدیریت شهری را بگیریم و البته فعالیت‌های مدیریت شهری در یک سال و نیم اخیر تا حدودی جلوی برخی مسائل را گرفته است.

رسولی ادامه داد: این امر جای تقدیر دارد به طوری که شاهد این هستیم در طول این مدت اختلاف بزرگی در شهرداری اتفاق نیافتاده است. از سوی دیگر، نرخ کاهش سرمایه‌های اجتماعی در شهر تهران نسبت به سایر بخش‌ها کمتر بوده است، اما باید به سمتی حرکت کنیم که قول‌هایی که به مردم داده ایم را عمل کنیم.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر فراموش نکردند که مردم تهران چند ساعت در صف‌ها ایستادند تا به آن‌ها رای دهند و برهمین اساس به مردم اطمینان می‌دهم که اعضای شورای شهر بر سر قول‌هایی که داده اند هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *