رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

داورزنی به فدراسیون والیبال برمی‌گردد؟

11:04 - 28 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۴۷۳۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
با توجه به اتفاقات اخیری که در فدراسیون والیبال رخ داده احتمال دارد محمدرضا داورزنی بار دیگر به این فدراسیون برگردد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پس از این که محمدرضا داورزنی سال‌ها ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده داشت به وزارت ورزش رفت تا به عنوان معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه فعالیت کند. احمد ضیایی نیز که جانشین داورزنی در فدراسیون والیبال شده بود به خاطر قانون بازنشستگی مجبور به کناره‌گیری از سمتش شد تا این بار افشین داوری سکاندار فدراسیون والیبال شود.

انتخاب داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال این شائبه را به وجود آورد که وی قصد دارد برای ریاست این فدراسیون کاندیدا شود، اتفاقی که با توجه به سبقه داوری بعید نیست رخ دهد اما از طرف دیگر شنیده می‌شود داورزنی به دنبال کناره‌گیری از سمتش در وزارت ورزش و بازگشت به فدراسیون والیبال است.

در همین رابطه می‌توان بازگشت خوش‌خبر به فدراسیون والیبال را نیز بر اساس نظر داورزنی دانست چرا که خوش‌خبر در زمان ریاست داورزنی در فدراسیون والیبال عهده‌دار سرپرستی تیم ملی شد.

انتخابات فدراسیون والیبال سال آینده برگزار می‌شود و شاید یکی از دلایلی که بازگشت داورزنی را به فدراسیون والیبال محتمل‌تر می‌کند برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال در سال آینده است. باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد و داورزنی به فدراسیون والیبال برمی‌گردد یا خیر.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *