داشته‌های پرسپولیس برای قهرمانی کافی است/ بازیکن حرفه‌ای نباید بی‌جهت اخطار بگیرد

14:45 - 26 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۴۲۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داشته‌های پرسپولیس برای قهرمانی کافی است و دور از ذهن نیست بخواهیم شاگردان برانکو را امسال هم مدعی اصلی قهرمانی بدانیم.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص برتری پرسپولیس مقابل استقلال‌خوزستان اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در ترکیب پرسپولیس به وجود آمده، طبیعی است که کمی ناهماهنگی وجود داشته باشد. بازیکن‌های جدید می‌خواهند کیفیت فردی خود را نشان دهند و این موضوع با کار تیمی تداخل پیدا می‌کند و در نهایت به عدم هماهنگی منجر می‌شود اما در مجموع مهم سه امتیاز بود که به دست آمد.

وی در خصوص کیفیت فنی بودیمیر مهاجم جدید پرسپولیس تصریح کرد: الان خیلی زود است در خصوص کیفیت فنی این مهاجم صحبت کنیم و ابتدا باید خط هافبک تیم روان بازی کند که مهاجم هم تغذیه شود. باید چند هفته دیگر به این مهاجم اهل کرواسی زمان بدهیم.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه به کارت‌های زرد بی‌جهتی که بازیکنان دریافت می‌کنند اشاره کرد و گفت: این موضوع به خود بازیکن مربوط می‌شود که باید درک کند در چه تیمی بازی می‌کند. فرق بازیکن حرفه‌ای با آماتور در این است که خودش را کنترل می‌کند و به خاطر اعتراض اخطار نمی‌گیرد.

درخشان در واکنش به این سوال که آیا پرسپولیس امسال هم می‌تواند قهرمان شود، خاطرنشان کرد: داشته‌های پرسپولیس برای قهرمانی کافی است و دور از ذهن نیست که بخواهیم شاگردان برانکو را امسال هم مدعی اصلی قهرمانی بدانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *