مقابل الریان حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم/ باشگاه سایپا از نظر مالی در مضیقه است

13:31 - 26 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۴۱۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا گفت: مطمئن باشید مقابل الریان حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از سد حریف قطری خود بگذریم.

بهزاد غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد دیدار تیم‌های فوتبال سایپا ایران و پنجاب هند در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی پُرگل شاگردان علی دایی به پایان رسید، اظهار داشت: مدت زیادی بود که برد نداشتیم و بازی با حریف هندی تمرین خوبی بود که بتوانیم در بازی با الریان به پیروزی برسیم.

وی در مورد بازی بعدی سایپا مقابل الریان قطر گفت: آنها قطعا بهتر از حریف هندی هستند، ولی ما هم تیم سایپا هستیم و به قطر می‌رویم تا با پیروزی به ایران برگردیم. مطمئن باشید ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از سد حریف قطری خود بگذریم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا در مورد امکانات این باشگاه و اینکه آیا مشکلی برای سفر دارند یا خیر، تصریح کرد: بله از نظر مالی باشگاه در مضیقه است، ولی هر طور شده ما باید به قطر سفر کنیم تا این بازی را برگزار کنیم. مسائل مالی هم قرار است توسط مدیرعامل باشگاه حل شود.

غلامپور در مورد شرایط دروازه‌بان‌های سایپا و اینکه برخلاف اوایل فصل چرا فلاح‌زاده کمتر بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: اتفاق خاصی رخ نداده و هر دو بازیکن شرایط عالی دارند. این نظر سرمربی است که چه کسی را انتخاب می‌کند، ولی هر دو بازیکن در تمرینات عملکرد خوبی داشتند و آماده بازی هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *