ابعاد حادثه تروریستی «جاده خاش - زاهدان» را تا مرحله تنبیه عاملان رصد خواهیم کرد

12:29 - 25 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۳۹۹۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حادثه تررویستی «جاده خاش - زاهدان» گفت: قطعاً ابعاد این حمله تروریستی که توسط مزدوران وابسته به آمریکا صورت گرفت در کمیسیون بررسی خواهد شد و تا مرحله تنبیه عاملان این جنایت، موضوع رصد قرار خواهد شد.
نقشه حمله تروریستی در پی اعصبانیت آمریکایی‌ها از حضور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب کشیده شد/ پاسخ می‌دهیممحمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به حمله تروریستی «جاده خاش - زاهدان» که در پی آن جمعی از مرزبانان هموطن‌مان به شهادت رسدند، گفت: آمریکایی‌ها مدت مدیدی است که سناریو‌هایی آشوب برانگیز را برای ایران تدارک دیده بودند، آن هم به امید اینکه ملت ایران جشن ۴۰ سالگی خود را نبینند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در زمینه آشوبگری در ایران هزینه‌های زیادی را متقبل شده‌اند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها گروه‌های تروریستی را علیه ایران هماهنگ کرده‌ بودند تا در این مقطع خاص، ایران را به آشوب بکشانند و با ایجاد ناامنی فضا را برای زندگی مردم تلخ کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: آمریکایی‌ها نه تنها نتوانستند به هدف خود برسند که مردم با حضور پرشور خودشان در ۴۰ سالگی انقلاب آمدند و درس عبرتی را به آمریکایی‌ها دادند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها از رفتار ملت ایران در چهل سالگی انقلاب بسیار خشمگین هستند، اظهار داشت: این اعصبانیت باعث شد تا آمریکایی‌ها کام مردم را تلخ و از ابزار ترور استفاده کنند و یک عملیات کور را توسط ایادی وابسته به خود و مزدوران ترتیب دهند.
 
وی ادامه داد: قطعا عاملان این حمله پاسخ قاطعی را از ناحیه سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور دریافت خواهند کرد.

رضایی با بیان اینکه تروریست‌ها به زودی پشیمان خواهند شد، گفت: آمریکایی‌ها همه آمال و آرزویشان این بود که جشن ۴۰ سالگی انقلاب را دچار خدشه کنند که به این هدف نرسیدند.

وی با اشاره به اجلاس ضد ایرانی ورشو در کشور لهستان گفت: هدف از برگزاری این اجلاس این بود که دشمنان فکر می‌کردند کشور در این ایام دچار جنگ داخلی خواهد شد و قصد داشتند به وسیله این اجلاس یک اجماعی را علیه جمهوری اسلامی ایجاد و اهداف خود را پیگیری کنند. امروز همه آن برنامه‌های از پیش طراحی شده در کنفرانس ورشو ،با شکست مواجه شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حادثه تررویستی «جاده خاش - زاهدان» گفت: قطعا ابعاد این حمله تروریستی که توسط مزدوران وابسته به آمریکا صورت گرفت در کمیسیون بررسی خواهد شد و تا مرحله تنبیه عاملان این جنایت، موضوع رصد قرار خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *