تسهیل امور بخش معدن با خدمات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی

15:45 - 24 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۳۸۵۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با اشاره به تغییرات در سیستم خدمت رسانی به مشتریان گفت: با تغییرات صورت گرفته در خدمات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی،سرعت انجام کارهای متقاضیان بسیار بالا رفته است.

تسهیل امور بخش معدن با خدمات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنیبه گزارش گروه اقتصاد ، فرید دهقانی در نخستین همایش جذب سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان و ریاست پنل تخصصی معدن و صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی با اشاره به تسهیل امور معدنی با خدمات هرچه بیشتر اخیر صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی گفت: صندوق بیمه، ماه گذشته با انلاین کردن خدمات خود از مراجعه حضوری متقاضیان و اتلاف وقت آن‌ها جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه نقطه اتکای ما در ارایه خدمات به معدنداران پروانه بهره برداری ان‌ها خواهد بود اظهار کرد: از متقاضیان درخواست می‌شود با تکمیل مدارک خود به سایت ما به آدرس iranmico.com مراجعه کرده و سپس با ارایه پروانه بهره برداری خود از خدمات انلاین ما استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی در خصوص خدمات صندوق بیمه در مراحل اکتشاف عنوان کرد: در این بخش صندوق بیمه دو نوع خدمات ارایه میکند، یکی صدور بیمه نامه سرمایه‌گذاری اکتشاف که ریسک اکتشاف را پوشش می‌دهد ودر صورت نرسیدن به کانه ۸۰درصد سرمایه را به متقاضی باز می‌گرداند و دیگری آن است که در صورتیکه سرمایه گذار منابع مالی مکفی نداشته باشد، صندوق بیمه ازطریق وجوه اداره شده وزارت صمت تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه گذار قرار می‌دهد.

وی در جواب به سوالی مبنی بر چگونگی ارایه تسهیلات به پیمانکاران معدنی گفت: برای پیمانکاران معدنی نیز ضمانت نامه صادر و تسهیلات ارایه می‌شود، که این تسهیلات به صورت تجهیزات بوده و به صورت نقدی نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *