رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشاور رئیس مجلس: وزارت امور خارجه هزینه کشورهای شرکت‌کننده در سیرک ورشو را بالا ببرد

10:06 - 24 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۳۶۳۴
مشاور رئیس مجلس گفت: وزارت امور خارجه پیوستی به روابط دو جانبه با کشور‌هایی که در اجلاس ورشو شرکت می‌کنند، بزند. تا بر پایه آن پیوست، هزینه خسارت شرکت این‌ کشورها در اجلاس ورشو را در جیب‌مان بگذاریم. اگر این کار را نکنیم، وزارت خارجه ما فعال و پویا نیست.
حقیقتمنصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو باخبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به برگزاری اجلاس ورشو اظهار داشت: آمریکایی‌ها می‌خواستند ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب را نبینیم اما وقتی تیرشان به سنگ خورد و مردم غیرتمندانه و مقتدر وارد صحنه شدند،می‌خواهند یک مانور تبلیغاتی بدهند که ما هستیم.

وی ادامه داد: اتفاقا ما هم دوست داریم آمریکایی‌ها باشند، چون می‌خواهیم ذلالت‌شان را ببینیم؛ همچنان که امروزه در منطقه و کشور‌هایی مانند سوریه، عراق و یمن ذلیل هستند.

مشاور رئیس مجلس گفت: اجلاس ورشو مانند یک سیرک است که آمریکا قصد دارد در آن میزان هماهنگی همپیمانانش را بسنجد. چنین نمایش‌ها و سیرک‌هایی اصلا ارزش توجه ندارد.

حقیقت‌پور درباره اقدام متقابل ایران با کشورهای شرکت کننده در اجلاس ورشو نیز افزود: امیدوارم وزارت امور خارجه کشورمان  یک پیوستی به روابط دو جانبه با کشور‌هایی که در این اجلاس شرکت می‌کنند، بزند. تا در هر کجا قرار شد و یا در سازمان ملل به نفع آنها رأیی ندهیم. همچنین اگر پای معاهده اقتصادی یا توافقنامه‌ای در میان بود بر پایه آن پیوست، هزینه خسارت شرکت این‌ کشورها در اجلاس ورشو را در جیب‌مان بگذاریم. اگر این کار را نکنیم، وزارت خارجه ما فعال و پویا نیست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *