سولسشایر: قادر به پیروزی مقابل هر تیمی هستیم/ پاری‌سن‌ژرمن غیرقابل پیش‌بینی‌تر شده است

18:25 - 22 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۳۱۶۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: ما ترکیبی در اختیار داریم که قادر به پیروزی مقابل هر تیمی است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما باید در چند بازی پیش‌روی‌مان با چند تیم سطح بالا بازی کنیم، اما در حال حاضر تنها روی بازی بعدی‌مان که با پاری‌سن‌ژرمن است، تمرکز داریم. ما خیلی به دوردست نگاه نمی‌کنیم، چون در غیر اینصورت تمرکزمان را از دست خواهیم داد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ ادامه داد: هواداران و بازیکنان بی‌صبرانه منتظر چنین بازی‌هایی هستند، چون شب‌های لیگ قهرمانان خیلی خاص است، از این‌رو بازیکنانم با اعتماد به نفس و با آغوش باز از این بازی استقبال می‌کنند.

وی با اشاره به غیبت بازیکنانی همچون نیمار، کاوانی و توماس مونیه در بازی فردا که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند پاری‌سن‌ژرمن را همراهی کنند، تصریح کرد: هر تیمی که بازیکنانی را از دست بدهد، از این موضوع متأثر می‌شود، اما فرصت بازی برای بازیکنان دیگر فراهم می‌شود و همین باعث می‌شود که آن‌ها غیرقابل پیش‌بینی‌تر شوند. با این حال حدس می‌زنیم که پاری‌سن‌ژرمن چطور خودش را برای این بازی آماده می‌کند.

سولسشایر که از زمانی که جانشین ژوزه مورینیو شده، منچستریونایتد را به ۱۰ پیروزی و یک تساوی در ۱۱ بازی رسانده، خاطرنشان کرد: ما در حالی پا به این بازی می‌گذاریم که بهترین فرصت ممکن را برای خود فراهم کرده‌ایم. ما اکنون اعتماد به نفس بالایی داریم و به کلمه واقعی تیم هستیم. اگر قرار بوده یک زمانی به مصاف تیم‌های بزرگ برویم، اکنون زمانش است.

سرمربی شیاطین سرخ یادآور شد: ما ترکیبی در اختیار داریم که قادر به پیروزی مقابل هر تیمی است. از رفتار و عملکرد بازیکنان‌مان هم راضی هستم. اگر به سختکوشی‌مان ادامه بدهیم، می‌توانیم پیشرفت کنیم و شاید سورپرایز‌هایی هم در راه باشد.

اوله در پایان در خصوص دروازه‌بانان تیمش گفت: ما ترکیب بزرگی داریم. داوید دخه‌آ دروازه‌بان شماره یک ما است، اما سرخیو رومرو هم دروازه‌بان شگفت‌انگیزی است. به هر حال ما همیشه سعی می‌کنیم با بهترین ترکیب ممکن بازی کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *