تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بالای مجتمع بندری انزلی در توسعه منطقه اقتصادی

16:30 - 20 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۲۶۵۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ضمن بازید از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های بندری و گردشگری مجتمع بندری انزلی، گفت: استفاده صد درصدی از ظرفیت‌های بندرانزلی ضرورت دارد.

تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بالای مجتمع بندری انزلی در توسعه منطقه اقتصادیبه گزارش گروه اقتصاد ، آیت‌الله اشکوری در بازدید از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های بندری و گردشگری مجتمع بندری انزلی با اشاره به ظرفیت بالای مجتمع بندری انزلی در حوزه اقتصادی، اظهار کرد: مجتمع بندرانزلی در یاری رساندن به اقتصاد کشور نقش بسیار پر رنگی دارد و این در حالی است که این مجتمع بندری از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمنان تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه ایران اسلامی تحمیل کرده‌اند، افزود: به حول و قوه الهی متقاضی سرمایه‌گذاری در داخل فراوان بوده و این موضوع مهم، گویای این مطلب است که با وجود فشار‌های اقتصادی در کشور، توانایی ایستادن روی پای خود را داریم که این امر در بخش سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در مجتمع بندری انزلی به وضوح قابل مشاهده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، گفت: ایستادگی با وجود فشار‌های ظالمانه، تحریم‌های اقتصادی تجلّی اقتصاد مقاومتی در کشور را نمایان کرده که تحقق آن نوید دهنده و مسرت‌بخش است.

وی با ابراز خرسندی از ظرفیت بالای بندرانزلی در توسعه اقتصادی از جمله سیلو‌های خوراک دام، گندم و پایگاه‌های مربوط به مسائل نفتی بیان کرد: استفاده صد درصدی از ظرفیت‌های بندرانزلی ضرورت دارد.

آیت‌الله اشکوری خاطرنشان کرد: محاصره اقتصادی دشمن از کشور ما قطع خواهد شد چراکه تاریخ نشان داده این گرفتاری‌ها اگرچه مردم را دچار معذوریت کرده، اما باعث شده ما روی پای خود ایستاده، به خودکفایی رسیده و به بازوان توانمند خویش اعتماد کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *