سینمای امروز به سمت بازیگران ویترینی رفته است/بازیگران جوان برای ورود به سینما صبر کنند

10:00 - 25 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۱۴۸۲
بازیگر فیلم روزهای نارنجی گفت: بازیگران خوب تئاتر کمتر راهی برای ورود به سینما پیدا می کنند زیرا شاید سینمای امروز بیشتر به سمت بازیگران ویترینی رفته است که باز هم تاکید می کنم بد نیست.

سینمای امروز به سمت بازیگران ویترینی رفته است/بازیگران جوان برای ورود به سینما صبر کنند///////////////////دپورویا حسینی بازیگر فیلم روزهای نارنجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص ویترینی شدن بسیاری از بازیگران زن سینمای ایران و عدم تطابق کیفیت بازی آنها بر تعداد خضورشان در سینما گفت: واقعیت امر بخشی از سینمای امروز به سمت ویترین شدن بازیگران رفته است. البته این گاهی از اوقات بد هم نیست. به هر حال زیبایی ظاهری و ذاتی وجهی از یک بازیگر است. 

وی در همین راستا ادامه داد: البته این را فراموش نکنیم که کیفیت بازیگری بسیار مهم است و اگر این کیفیت بازی با زیبایی هم راستا شود اتفاقات خوبی برای یک بازیگر می افتد. به هر حال برخی بازیگران زن در تئاتر هر روزه فعالیت درخشانی دارند اما متاسفانه کمتر دیده می شوند. 

بازیگر فیلم روزهای نارنجی درباره کم کار بودن بازیگران خوب تئاتر در سینما اضافه کرد: بازیگران خوب تئاتر کمتر راهی برای ورود به سینما پیدا می کنند زیرا شاید سینمای امروز بیشتر به سمت بازیگران ویترینی رفته است که باز هم تاکید می کنم بد نیست. 

وی با اشاره به حضورش در فیلم روزهای نارنجی تاکید کرد: اما من پیشنهادم به بازیگران جوان این است که صبور باشند و مطمئن باشند که اتفاقات بسیار خوبی برای آنها در آینده می افتد و احتمالا آرش لاهوتی نامی پیدا شود که استعداد آنها را کشف کرده و بر همین اساس آنها را به سینما معرفی کند. 

حسینی خطاب به همنسلان خود در عرصه بازیگری افزود: من هنوز برای نصیحت خیلی جوانم اما صحبتم با بازیگران جوان این است که صبور باشند. اگر واقعا هدف واقعی آنها بازیگری است تنها راه موفقیت صبوری است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *