مسابقات فوتسال جام «فجر» برگزار می‌شود

13:09 - 15 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۱۴۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به همت بسیج مرکز آمار و فناوری اطلاعات «مافا» قوه قضائیه و معاونت امور عمومی و پشتیبانی مرکز، مسابقات فوتسال جام «فجر» برگزار می‌شود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از واحد خبر مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه،، به همت بسیج مرکز آمار و فناوری اطلاعات «مافا» قوه قضائیه و معاونت امور عمومی و پشتیبانی مرکز، مسابقات فوتسال جام «فجر» برگزار می‌شود.

جانشین پایگاه بسیج مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از آغاز مسابقات فرهنگی – ورزشی فوتسال به مناسبت دهه مبارک فجر در مرکز با هدف بزرگداشت آغاز دهه پنجم از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد.

وحید صبوری گفت: این جام ورزشی ویژه گرامیداشت دهه مبارک فجر فاطمی (س) در چهلمین سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به منظور ایجاد روحیه نشاط و تندرستی در میان کارکنان از امروز دوشنبه پانزدهم بهمن ماه آغاز می‌گردد.

رئیس حوزه ریاست مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه تصریح کرد: در این مسابقات که با مساعدت ویژه معاونت امور عمومی و پشتیبانی مرکز صورت گرفته است، دو گروه در قالب ۶ تیم منتخب از معاونت‌های مرکز به رقابت خواهند پرداخت که در پایان به تیم‌های برتر جوایزی به رسم یاد بود اهدا می‌گردد.

بنابر اعلام کمیته برگزاری مسابقات، برنامه دیدار‌ها در سه روز اول این رقابت‌ها به شرح ذیل خواهد بود:

روز دوشنبه ساعت ۱۶:۳۰ (نظارت و پژوهش- یاران) و ساعت۱۷:۱۵ (خدمات - اکتیو)

روز سه شنبه ساعت ۱۶:۳۰ (سخا- اکتیو) و ساعت ۱۷:۱۵ (آمار- یاران)

روز چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ (آمار- نظارت و پژوهش) و ساعت ۱۷:۱۵ (خدمات - سخا)

شایان ذکر است، مسابقات در دو نیمه ۱۵ دقیقه‌ای در محل سالن ورزشی دانشگاه امیر کبیر برگزار می‌گردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *