رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از کسب رتبه اول آموزش و پژوهش تا خدمت رسانی به بیش از ۲۳ هزار نفر

13:06 - 15 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۱۴۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دستاورد‌های اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با چهل سالگی پیروزی انقلاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
از مراجعه بیش از ۲۰ هزار نفر به ادارات پزشکی قانونی استان کهگیلویه وبویراحمد تا کسب رتبه اول آموزش وپژوهش در ادارات پزشکی قانونی کشوربه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، دستاورد‌های اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه وبویراحمد همزمان با چهل سالگی پیروزی انقلاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

بنابراین گزارش، پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۷۰ در یک فضای فیزیکی محدود واقع در دادگستری استان آغاز بکار کرد و پس از به تصویب رساندن قانون تشکیل سازمان پزشکی قانونی کشور در سال ۱۳۷۲، این اداره کل در سازماندهی جدید کار خود را با یک پزشک و یک کارمند آغاز که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰ پزشک و ۴۵ کارمند اداری است.

دستاورد‌های اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در سه گروه فضای فیزیکی مناسب، تامین تجهیزات تخصصی و تکمیل نیرو‌های انسانی متخصص قابل طرح است که در گروه فضای فیزیکی می‌توان به افتتاح ساختمان‌های پزشکی قانونی در شهرستان بویراحمد، گچساران، دنا و بهمئی اشاره کرد.

براساس آمار ارائه شده از سوی پزشکی قانونی این استان در ده ماهه امسال بیش از ۲۳۴۴۰ نفر به ادارات پزشکی قانونی مراجعه کرده اند که بتفکیک معاینات سرپایی ۲۰۶۱۸، معاینات اجساد ۳۸۸ نفر، مراجعات آزمایشگاه ۲۱۷۸ پرونده، واحد کمیسیون ۲۵۶ پرونده است.

همچنین اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در طی ماه‌های گذشته موفق به کسب رتبه نخست فعالیت‌های پژوهشی در بین ادارات پزشکی قانونی استان‌های غیر قطب کشور شده است. این رتبه بندی پس از جمع آوری مستندات پژوهشی و ارزیابی آن‌ها که با هماهنگی استان‌های ذینفع و در ۳ محور تعریف شده زیر ساخت پژوهشی، اجرای پژوهش و برون‌داد پژوهشی به انجام رسید استان کهگیلویه و بویراحمد در استان‌های غیر قطب  با ۳۰۰ امتیاز، رتبه اول را کسب کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *