هشدار سازمان غذا و دارو به قاچاقچیان و متقلبین فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی

2:00 - 15 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۱۱۴۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان عذا و دارو گفت: با توجه به اینکه قاچاق و تقلب در فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی با سلامت و بهداشت مردم ارتباط مستقیم دارد، سازمان غذا و دارو هیچ مدارا و ارفاقی در این مورد قائل نخواهد شد.

به گزارش گروه جامعه بهفر همزمان با آغاز طرح مقابله و مبارزه با کالا‌های آرایشی و بهداشتی در سطح عرضه در سراسر کشور اظهار کرد: با متخلفین و جاعلان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی بشدت برخورد خواهیم کردو اگر احتمالا وارد کننده یا واحد تولیدی قانونی اقدام به تخلفاتی در این زمینه داشته باشند حتما پروانه‌های بهداشتی آن‌ها باطل و مراتب به مقامات قضایی ارجاع خواهد شد.

مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان عذا و دارو افزود: خوشبختانه تخلفات وارد کنندکان قانونی و تولید کنندگان دارای پروانه، کم تعداد است.

وی ضمن یادآوری نقش مسئولان فنی به عنوان ناظران و نمایندگان قانونی این سازمان در شرکت‌ها و کارخانه‌های مربوطه اظهار امیدواری کرد با اجرا و گسترش طرح پست مارکتینگ شاهد بسط و توسعه مسئولیت پذیری در بین شرکت‌های رسمی کشور از یک سو و گسترش ضریب سلامت کالا‌های عرضه شده در سطح بازار خواهیم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *