یادواره شهدای دادگستری استان مازندران و سازمانهای تابعه برگزار شد
یادواره شهدای مظلوم هفتم تیر، دادگستری، سازمانهای تابعه و بسیج حقوقدانان استان مازندران با یاد و خاطره امام شهید و شهدای جنگ رمضان برگزار شد.
عباس پوریانی در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام از صدر اسلام تاکنون، گفت: وفاداری به ارزشهای والا و خون پاک شهدای گرانقدر ما را در زمره پیروان راستین ائمه معصومین و امام حسین (ع) قرار خواهد داد.
رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه در محرم امسال یاد و خاطره قائد شهید امت (ره)، قلوب مسلمین و شیعیان جهان را به درد آورده است، تصریح کرد: امام جعفر صادق (ع) میفرمایند سه گروه نزد خدا شفیع هستند، پیامبران، علما و شهدا و این نشان از اهمیت جایگاه شهدای والامقام دارد و ما نیز باید شهدا را به یاد داشته باشیم و الگوی خدمت خود قرار دهیم. در این راستا برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین راهها برای حفظ نام شهدا، مقابله با جنگ رسانهای دشمن و نشر فرهنگ ایثار و مقاومت است.
در ادامه جلسه حجتالاسلام والمسلمین قلی پور، امام جمعه شهرستان بابلسر ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، شهدای گرانقدر هفتم تیر و سه جنگ تحمیلی گفت: شهید بهشتی به درستی پیام سیدالشهدا و معارف اسلام ناب را درک و در راه دین قدم بر میداشت و میتوان گفت ایشان کاشف الکرب عن وجه الخمینی بود و غمها را از چهره ایشان از بین میبرد تا جایی که امام خمینی در وصف ایشان میفرماید (شهید بهشتی، یک ملت بود).
وی با بیان اینکه عزت دنیا و آخرت، حرکت بر مدار حق است و هر که از این مسیر خارج شود ذلیل خواهد شد، بیان داشت: در راستای مقابله با اینگونه تهدیدات فرهنگی و حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب باید تلاش کنیم و در صحنه باشیم تا به اذن خداوند نصرت نهایی حاصل شود.
انتهای پیام


