پیام معاون اول قوه قضاییه به مناسبت هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیتالله بهشتی و یارانش و روز قوه قضاییه
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول قوه قضاییه در پیامی با گرامیداشت فرا رسیدن هفتم تیرماه، سالروز شهادت مظلومانه آیتالله دکتر بهشتی و یارانش و روز قوه قضاییه صادر کرد.
در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفتم تیرماه، یادآور شهادت مظلومانه آیتالله دکتربهشتی و هفتاد و دو تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی است؛ بزرگمردانی که با ایثار و فداکاری، پایههای عدالت و استواری نظام اسلامی را مستحکمتر ساختند. این روز را به همه قضات، مدیران و کارکنان خدوم دستگاه قضایی تبریک و تهنیت عرض میکنم.
امسال، هفته قوه قضاییه در شرایطی فرارسیده است که کشور همچنان در سوگ شهادت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیتالله العظمی خامنهای (رضوانالله تعالی علیه)، و جمعی از فرماندهان، دانشمندان این مرز و بوم قرار دارد. از همین رو، دیدار سالانه مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی با رهبر انقلاب، که همواره فرصتی مغتنم برای بهرهمندی از رهنمودهای معظمله بود، مقدور نشد.
امروز، به برکت تلاشهای شبانهروزی همکاران سراسر کشور، اجرای برنامههای سند تحول و تعالی قوه قضاییه با جدیت ادامه دارد و دستاوردهای ارزشمندی در ارتقای کیفیت خدمات قضایی، کاهش اطاله دادرسی، توسعه خدمات هوشمند، صیانت از حقوق عامه و مبارزه با فساد حاصل شده است؛ دستاوردهایی که در افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی نیز نمود یافته و مسئولیت ما را برای استمرار این مسیر دوچندان کرده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، شهدای هفتم تیر، رهبر شهید انقلاب اسلامی و همه شهدای راه عزت و استقلال ایران اسلامی، از تلاشهای ارزشمند قضات و کارکنان دستگاه قضایی صمیمانه قدردانی کرده و از خداوند متعال، توفیق روزافزون، عزت و سربلندی همه خدمتگزاران عدالت را مسئلت دارم.
حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه
انتهای پیام/


