9:52
07 تير 1405
کد خبر: ۴۹۰۵۲۴۷
چاپ

نشت گاز در برخی استان‌ها به صفر رسید

نشت گاز در برخی استان‌ها به صفر رسید
معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: شرکت ملی گاز ایران، محدودیت‌های مصرف گاز در شبکه را به فرصت تبدیل کرده و اکنون برخی استان‌ها با نشت صفر روبه‌رو هستند.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *