سنتکام تجاوز به نقاطی در ایران را تایید کرد/ فعال شدن آژیرهای هشدار در کویت و بحرین
ارتش تروریستی آمریکا در ادامه موارد نقض آتشبس مناطقی را هدف تجاوز خود قرار داد.
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از پاسخ قاطع نیروهای دریایی و هوا فضای سپاه به تجاوزهای اخیر آمریکا خبر داد و تاکید کرد: منبعد با کشتهای متخلف قوی تر از گذشته برخورد خواهد شد و برخورد با تجاوز احتمالی دشمن به هر بهانه ای که باشد ولو مانند دیشب و امشب تجاوزها به اهداف کم اهمیت باشد، پاسخی خرد کننده خواهد داشت. دشمن بداند نقض آتش بس خلاف بند یکم تفاهم نامه اسلام آباد است و توقف کلی روندها را در پی خواهد داشت.
در همین حال رسانههای منطقه از فعال شدن آژیرهای هشدار در کویت و بحرین خبر میدهند.
- بیشتر بخوانید:
- عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
- بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا
این خبر در حال بهروز رسانی است...
ادعای ترامپ:
هواپیماهای آمریکایی بهتازگی انبارهای موشک و پهپاد و ایستگاههای رادار ساحلی ایران را بمباران کردهاند.
حملات هوایی جدید آمریکا در پاسخ به نقض مجدد توافق آتشبس توسط ایران انجام شد.
ادعای سنتکام:
نیروهای آمریکایی پس از آخرین حمله ایران به یک کشتی تجاری، حملات بیشتری را آغاز میکنند.
ایران پس از حملات روز جمعه آمریکا، فرصت پایبندی به توافق آتشبس را داشت، اما تصمیم گرفت از آن خودداری کند.
هواپیماهای آمریکایی زیرساختهای نظارتی نظامی، سیستمهای ارتباطی و سایتهای پدافند هوایی ایران را هدف قرار دادند.
تردد کشتیهای تجاری از طریق تنگه هرمز ادامه دارد و نیروهای آمریکایی هوشیار و قادر به انجام حملات قاطع هستند.
نیروهای ما به دستور رئیسجمهور ترامپ حملات بیشتری علیه چندین هدف در ایران انجام دادند.
حملات ما قابلیتهای مینگذاری ایران را هدف قرار داد.
حملات هوایی ما چندین سایت نظامی ایران را در داخل و اطراف تنگه هرمز هدف قرار داد.
جنگندههای نیروی دریایی و هوایی دیشب به ۱۰ هدف نظامی ایران حمله کردند.
حملات هوایی ما در پاسخ به حمله پهپادی ایران به نفتکش کیکو بود.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در بحرین گزارش میدهند.
وزارت کشور بحرین اعلام کرد: آژیر خطر در کشور به صدا درآمده است.
رسانهها از فعال شدن آژیرهای هشدار در کویت خبر میدهند.
وزارت کشور کویت در بیانیهای از شهروندانش خواست از ایستادن در کنار پنجرهها و مکانهای درمعرضدید خودداری کرده و در مکان امن بمانند.
ارتش کویت طی بیانیهای اعلام کرد: پدافند هوایی در حال مقابله با حملات موشکی و پهپادی است.



