مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال صعود کرد
هفته سیویکم لیگ آزادگان امروز (شنبه، ۶ تیر) برگزار شد که در مهمترین بازیها نساجی با ۳ گل از سد نفت و گاز گچساران گذشت و مس شهر بابک برابر نیروی زمینی پیروز شد تا صعود این تیم هم پس از نساجی قطعی شود.
نساجی در پایان این هفته با ۶۶ امتیاز صدرنشین است، مس شهر بابک با ۶۱ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۵۱ امتیاز در رده سوم است.
در انتهای جدول، داماش گیلان با ۱۴ امتیاز در قعر جدول است. نود ارومیه با ۲۴ امتیاز در رده هفدهم جای دارد و شهرداری نوشهر با ۲۶ امتیاز در رتبه شانزدهم است.
نتایج هفته ۳۱ لیگ یک:
شهرداری نوشهر یک - مس کرمان سک
هوادار ۴ - داماش گیلان سک
پارس جنوبی جم ۲ - نود ارومیه صفر
پالایش نفت بندرعباس صفر - صنعت نفت آبادان صفر
نفت و گاز گچساران صفر - نساجی مازندران ۳
مس شهر بابک یک - نیروی زمینی صفر
فرد البرز ۲ - سایپا یک
آریو اسلامشهر ۲ - بعثت کرمانشاه صفر
مس سونگون یک - شناورسازی قشم یک


