اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
سیانان ادعا کرد: مرکز اطلاعات مشترک نیروی دریایی آمریکا سطح تهدید در تنگه هرمز را به طور قابل توجهی افزایش داد.
خبرگزاری میزان -
شبکه خبری سی ان ان مدعی شد که مرکز اطلاعات مشترک نیروی دریایی آمریکا امروز شنبه سطح تهدید در تنگه هرمز را به طور قابل توجهی بالا افزایش داده است.
براین اساس نیروی دریایی آمریکا از گسترش یک خط کشتیرانی نزدیک سلطان نشین عمان در تنگه هرمز خبر داد که امکان افزایش تردد دو طرفه کشتیها را فراهم میکند.
سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی ادعا کرد: این حملات در حال حاضر نشانهای از بازگشت به عملیاتهای رزمی بزرگ نیست.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *



