حضور جمعی از مدیران و معاونان سازمان پزشکی قانونی کشور در نمایشگاه «روایت تحول عدلیه»
در ششمین روز از هفته قوه قضاییه، نمایشگاه «روایت تحول عدلیه» میزبان حضور معاونان سازمان پزشکی قانونی کشور بود.
نائیجی مدیر کل روابط عمومی، شیث امینی مدیرکل امور کمیسیونها و محمدعلی توکلی مدیرکل امور آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی در جریان این بازدید، از بخشهای مختلف نمایشگاه دیدن کرده و در جریان اقدامات، دستاوردها و برنامههای تحولآفرین دستگاه قضایی قرار گرفتند.
این نمایشگاه با رویکردی نوین تلاش دارد تصویری بهروز، ملموس و قابل فهم از فرآیندهای نوین قضایی و تغییرات ساختاری ایجادشده در قوه قضاییه ارائه کند، تغییراتی که با بهرهگیری از فناوریهای روز و توسعه خدمات هوشمند و الکترونیک، مسیر جدیدی را برای ارائه خدمات قضایی ترسیم کرده است.

در بخشی از این نمایشگاه، سازمان پزشکی قانونی کشور نیز آخرین دستاوردها و فناوریهای بومی خود را به نمایش گذاشته است. در این بخش، بانک ژنتیک و کیتهای تشخیص DNA که از تولیدات بومی سازمان پزشکی قانونی کشور به شمار میروند، بهعنوان ابزارهای نوین و مؤثر در کشف جرایم، شناسایی مجرمان و تشخیص هویت معرفی شده است.
انتهای پیام/


