سرلشکر رضایی: واکنش به نقض هر بند تفاهمنامه کوبنده است
فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس، با اشاره به نقض دو بند از تفاهمنامه توسط آمریکا از طریق حمایت از نیروهای نیابتی و تنشآفرینی در هرمز، تأکید کرد که پاسخ ایران به هرگونه تخطی سریع و کوبنده خواهد بود.
خبرگزاری میزان -
سرلشکر محسن رضایی فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس ۸ ساله در پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی تاکید کرد: آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهمنامه و با ادامه تنشآفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است. پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه اسلامآباد، سریع و کوبنده خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *


