8:55
06 تير 1405
کد خبر: ۴۹۰۵۰۵۷
چاپ

رامین رضاییان: نمی‌دانم چرا اینقدر بدشانسیم/ جان کَندیم، مُردن ما هم مهم نبود

رامین رضاییان: نمی‌دانم چرا اینقدر بدشانسیم/ جان کَندیم، مُردن ما هم مهم نبود
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم چرا بدشانس هستیم. مردم چه گناهی کرده‌اند، امیدوارم صعود کنیم و حال مردم خوب شود؛ حق مردم خیلی بیشتر است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *