ادعای ترامپ درباره نقض آتش بس ازسوی ایران
رئیس جمهور آمریکا در پیامی مدعی شد: ایران حداقل ۴ پهپاد تهاجمی به کشتیهایی که از تنگه هرمز عبور میکردند، شلیک کرد؛ این آشکارا نقض آشکار توافق آتشبس است.
خبرگزاری میزان -
ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی مدعی شد:
ایران حداقل ۴ پهپاد تهاجمی به کشتیهایی که از تنگه هرمز عبور میکردند، شلیک کرد. یکی از پهپادها مستقیماً به عرشه یک کشتی باری بزرگ برخورد کرد و خساراتی به بار آورد. این آشکارا نقض آشکار توافق آتشبس است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *



