9:00
04 تير 1405
کد خبر: ۴۹۰۴۷۲۷
چاپ

پایانی بر هژمونی آمریکا؛ راهبرد واشنگتن در منطقه به بن‌بست رسیده است

پایانی بر هژمونی آمریکا؛ راهبرد واشنگتن در منطقه به بن‌بست رسیده است
هژمونی آمریکا در خاورمیانه که با محاسبات نظامی و مالی حیاتی روبه‌روست، به یک دوراهی رسیده است؛ یا باید از هژمونی منطقه‌ای خود دست بکشد یا با اخراج اجباری رو‌به‌رو شود.

برچسب ها: ایران و آمریکا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *