افتتاح کارگاه تولید سفره یکبارمصرف در زندان مرکزی بوشهر
همزمان با هفته قوه قضاییه و در راستای توسعه برنامههای اشتغالزایی و توانمندسازی زندانیان، کارگاه تولید سفره یکبارمصرف در زندان مرکزی بوشهر با حضور مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر افتتاح شد.
در این مراسم جمعی از اعضای شورای قضایی رئیس نیز حضور داشتند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه این مراسم با تأکید بر اهمیت توسعه اشتغال در زندانها اظهار کرد: ایجاد کارگاههای تولیدی و حمایت از فعالیتهای اقتصادی در زندانها نقش مهمی در اصلاح، بازاجتماعی شدن زندانیان و کاهش آسیبهای اجتماعی دارد.
وی افزود: توسعه اشتغال و مهارتآموزی در زندانها از رویکردهای مهم دستگاه قضایی استان است و با جدیت در دستور کار قرار دارد.
مهرانگیز اظهار داشت: با راهاندازی این کارگاه تولیدی، زمینه اشتغال ۳ نفر از زندانیان به صورت مستقیم فراهم شده است.
گفتنی است افتتاح این کارگاه در راستای سیاستهای تحولی قوه قضاییه و به مناسبت هفته قوه قضاییه در زندان مرکزی بوشهر انجام شد.
انتهای پیام/


