ملیپوش والیبال دختران: چرا موفقیت بانوان تکرار نشود؟/ هدف اول ما کسب سهمیه جهانی است
فاطیما همایون، سرعتیزن تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران ایران، در گفتوگو با میزان، درباره حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار داشت: حدود ۳ سال و نیم است که والیبال را به صورت حرفهای دنبال میکنم و در ردههای سنی زیر ۱۵ سال، زیر ۱۶ سال و اکنون زیر ۱۸ سال عضو تیم ملی بودهام.
وی درباره تجربه حضور در مسابقات بینالمللی گفت: این سومین تورنمنت بینالمللی من است. مسابقات قهرمانی آسیا از سطح بسیار بالایی برخوردار است، اما تیم امسال ایران نیز تیم بسیار خوبی است و امیدوارم بتوانیم نتایج درخشانی کسب کنیم.
ملیپوش والیبال ایران درباره اهداف تیم در این مسابقات عنوان کرد: در حال حاضر نمیتوان درباره رتبه نهایی صحبت کرد، اما هدف اصلی ما کسب سهمیه مسابقات جهانی است. اگر اشتباه نکنم چهار تیم برتر مسابقات جواز حضور در رقابتهای جهانی را به دست میآورند و امیدواریم بتوانیم به این هدف برسیم.
همایون در خصوص حریفان ایران در مرحله گروهی تصریح کرد: در گروه سختی قرار داریم و باید با تیمهای ژاپن، فیلیپین و اندونزی رقابت کنیم. همه این تیمها از قدرت بالایی برخوردار هستند و مسابقات دشواری پیش رو خواهیم داشت.
وی درباره تجربه حضور در لیگ برتر والیبال بانوان گفت: فصل گذشته در تیم مهرگان شیراز بازی میکردم و خوشبختانه همراه این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافتیم.
سرعتیزن تیم ملی زیر ۱۸ سال درباره تأثیر موفقیتهای اخیر والیبال بانوان ایران اظهار داشت: قهرمانی بانوان انگیزه بسیار زیادی به ما داده است. وقتی میبینیم ورزشکاران کشورمان به چنین افتخاراتی دست پیدا میکنند، این باور در ما شکل میگیرد که ما هم میتوانیم به موفقیتهای بزرگ برسیم و چرا این اتفاق برای نسل ما رخ ندهد.
وی در پایان از حمایتهای فدراسیون والیبال قدردانی کرد و گفت: از رئیس فدراسیون و تمامی مسئولانی که در این شرایط سخت از تیم حمایت کردند، تشکر میکنم. اردوهای مناسبی برای ما برگزار شد و تمام امکانات لازم در اختیارمان قرار گرفت. امیدوارم بتوانیم پاسخ این حمایتها را با نتایج خوب در مسابقات قهرمانی آسیا بدهیم.
انتهای پیام/

