17:11
01 تير 1405
کد خبر: ۴۹۰۴۳۹۴
چاپ

۲ حلقه چاه درون‌میدانی پارس‌جنوبی آماده بهره‌برداری شد

۲ حلقه چاه درون‌میدانی پارس‌جنوبی آماده بهره‌برداری شد
مجری طرح حفاری چاه‌های درون‌میدانی (Infill) پارس جنوبی از پایان عملیات حفاری و تکمیل، اسیدکاری گسترده و آماده‌سازی دو حلقه چاه جدید در سکو‌های فراساحلی SPD ۱۵ و SPD ۳ این میدان مشترک خبر داد.

برچسب ها: چاه نفت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *