افزایش ۳۰ درصدی رسیدگی به پروندههای کثیرالشاکی
جهانگیر، سخنگوی دستگاه قضا در جمع خبرنگاران گفت: بیش از هزار پرونده کثیرالشاکی بررسی و آسیبشناسی شده است.
رسیدگی به پروندههای کثیرالشاکی ۳۰ درصد افزایش یافته و ورودی پروندههای کثیرالشاکی کاهش یافته است.
در پروندههای کیفری رسیدگی ۲۱ درصدی افزایش یافته و ورود پروندهها کاهش یافته است.
۲۸ هزار و ۷۴۷ پرونده با بیش از ۱۰ نفر شاکی رسیدگی شده است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *