هیئت مذاکرهکننده ایرانی زوریخ را ترک کرد/ گفتوگوهای فنی و کارشناسی ادامه دارد
هیئت مذاکرهکننده ایرانی «میناب ۱۶۸» پس از حدود ۱۸ ساعت گفتوگوهای فشرده با میانجیگران قطری و پاکستانی و یک نشست چهارجانبه با طرف آمریکایی، فرودگاه زوریخ را ترک کرد.
خبرگزاری میزان -
هیئت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» که عصر شنبه راهی سوئیس شده بود، دقایقی قبل فرودگاه زوریخ را ترک کرد.
هیئت کشورمان در مذاکراتی فشرده و پیوسته که از صبح یکشنبه آغاز شده و تا نیمه شب دوشنبه قریب به ۱۸ ساعت ادامه داشت، در نشستهای دو و چندجانبه با میانجیگران قطری و پاکستانی و نیز در یک نشست ۸۰ دقیقهای چهارجانبه با طرف آمریکایی، اجرای تعهدات آمریکا در تفاهم اسلام آباد را مطالبه کرد.
در پایان این گفتوگوها یک بیانیه از سوی میانجیگران پاکستانی و قطری منتشر شد.
همچنین گفتوگوهای فنی و کارشناسی با حضور تیم ایرانی به ریاست کاظم غریب آبادی معاون وزیرخارجه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *


