پایان قدرتنمایی اوباش در جنوب تهران؛ ۶ مهاجم راهی زندان شدند
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران عنوان کرد: ماجرا از یک خصومت شخصی شروع شد؛ فردی کینهتوز ، اوباش محلی را فراخواند و در یک یورش دستهجمعی، با سلاحهای سرد (قمه و چاقو) به مغازه حملهور شدند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *