برگزاری ۴۰ کارگاه با هدف ایجاد وحدت رویه و انسجام قضایی در رابطه با پرونده‌های حوزه اراضی ملی

9:58 - 11 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۰۲۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خدادی گفت: در سال گذشته، حدود ۴۰ کارگاه در دادگستری­‌های سراسر کشور با هدف ایجاد وحدت رویه و انسجام قضایی در تفسیرقانون و تصمیم گیری در مورد پرونده‌های حوزه اراضی ملی برگزار شد.

برگزاری ۴۰ کارگاه با هدف ایجاد وحدت رویه و انسجام قضایی در رابطه با پرونده‌های حوزه اراضی ملیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، ابوالقاسم خدادی مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: مقابله با تصرفات غیرقانونی اراضی ملی در سال‌های گذشته از مهم‌ترین دستاورد‌های دستگاه قضایی بوده است.

وی افزود: قانوگذار در ماده ۶۶ قانون آیین دادرسی کیفری به مردم و سازمان‌های مردم نهاد برای اعلام جرم و حضور در جلسات دادرسی و پیگیری فرایند دادرسی در موضوع محیط زیست و منابع طبیعی جایگاه ویژه‌ای قائل شده است.


خدادی اظهار کرد: سال ۹۶ معاونت اجتماعی وپیشگیری از جرم قوه قضاییه، حدود ۴۰ کارگاه در دادگستری­‌های سراسر کشور با هدف ایجاد وحدت رویه و انسجام قضایی در تفسیرقانون و تصمیم گیری در مورد پرونده‌های حوزه اراضی ملی برگزار شد.


گفتنی است؛ دستاورد‌های این کارگاه‌ها در سمینار تخصصی اراضی ملی، میراث میهنی که دهم بهمن امسال در شیراز برگزار می‌شود ارائه خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *