تأکید فرمانده ناجا بر لزوم توجه به پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار/ نیرو‌های پلیس در تداوم راه شهدا، حافظ ارزش‌ها هستند

11:38 - 10 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۹۹۴۷
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به تأکید فرمانده ناجا بر لزوم توجه به پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار، گفت: نیرو‌های پلیس در تداوم راه شهدا، حافظ ارزش‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار"محسن فتحی زاده" در ششمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، اظهار داشت: ششمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا با ایام مبارک دهه فجر مصادف شده است و باید بگویم انصافا رزمندگان دوران دفاع مقدس برای صیانت از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی خوش درخشیدند.

وی افزود: دشمنان تلاش زیادی داشتند که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نظام و انقلاب را با چالش مواجه کنند و به تعبیر پوچ و خام خود نظام و انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را نبینند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: با عنایت خداوند متعال و به برکت خون شهدا، رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و تلاش دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی، دشمنان، چون چهل سال گذشته در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند و این آرزو را به درک می‌برند.

وی با اشاره به مواضع خبیثانه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی خاطر نشان کرد: امروز باید محکم تر، استوارتر و آماده‌تر از همیشه برای برگزاری مراسم‌های گرامی داشت ایام فجر آماده باشیم و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز پرشورتر از همیشه شرکت کنیم.

سردار فتحی زاده اشاره کرد: برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده و در این راستا نیرو‌های مسلح از جمله نیروی انتظامی جدی‌تر از سال‌های گذشته، پای کار و در میدان هستند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه اقتصادی عنوان کرد: در ۴ دهه از عمر انقلاب به دستاورد‌های بسیار خوبی رسیدیم و باید این دستاورد‌ها را قدر بدانیم.

وی افزود: پیروزی در جنگ تحمیلی دشمن علیه ایران اسلامی، یکی از دستاورد‌های عظیم انقلاب است و همگان در ۸ سال دفاع مقدس شاهد بودیم که رزمندگان اسلام و انقلاب جانانه ایفای نقش کردند و خوش درخشیدند.

سردار فتحی زاده تأکید کرد: با دلاورمردی‌های ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس، دشمن امروز دیگر جرأت تعرض ندارد. چرا که می‌داند ملت ایران در صیانت از نظام و انقلاب تا پای جان در میدان است.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در ادوار مختلف نیرو‌های پلیس نیز در کنار همه رزمندگان اسلام و انقلاب برای صیانت از ارزش‌ها خوش درخشیدند و باید بگویم امروز نیروی انتظامی در تداوم راه شهدا، پاسدار ارزش‌های نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به ایفای نقش نیرو‌های پلیس در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ما سربازان سبزپوش نیروی انتظامی از نقاط صفر مرزی تا عمق شهرها، برای دفاع و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی آماده ایم و تا پای جان پیش می‌رویم و برای سربازی حضرت، ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برخود می‌بالیم.

سردار فتحی زاده در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: تأکید و توصیه فرمانده نیروی انتظامی سردار حسین اشتری همواره بر لزوم توجه به پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار و خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان است؛ بنابراین تلاش داریم قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و ان شاءالله توفیق این خدمتگزاری را قدر بدانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *