نگرانی‌های علی کریمی قبل از شروع نیم فصل دوم/ جلسه سپیدرودی‌ها با مالک سابق باشگاه

12:42 - 10 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۹۸۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
علی کریمی در آستانه آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر علاوه بر دغدغه فنی، نگرانی‌های مدیریتی هم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علی کریمی و رامین رضایی در جلسه با میرشهاب مومنی، مالک سابق باشگاه سپیدرود، خواهان پرداخت ۲ میلیارد تومان از بدهی این باشگاه شدند.

کریمی به تعهد خود عمل کرده و حالا زمان آن رسیده است تا اداره کل ورزش گیلان و هیئت فوتبال هم بدهی خود را پرداخت کنند. به نظر می‌رسد در این نشست توفیقی حاصل نشده و هیئت فوتبال باز هم از علی کریمی برای پرداخت این دو میلیارد تومان فرصت خواسته است.

در این میان سپیدرود شاکیانی دارد که می‌توانند ادامه فعالیت این باشگاه را تهدید کنند. در واقع هیئت فوتبال گیلان که  بعد از واگذاری‌های بی‌نتیجه باشگاه سپیدرود در نهایت در آستانه رقابت‌ها تیم را بی‌مالک می‌دید با انتقال تیم به علی کریمی و دوستانش و وعده پرداخت ۲ میلیارد از بدهی‌های باشگاه تلاش کرد این مربی را راضی به خرید امتیاز باشگاه کند اما همچنان در تحقق وعده‌های مالی خود ناکام مانده‌اند و خطر باز هم آنها را تهدید می‌کند.

همین موضوع علی کریمی را نگران کرده است. از این رو وی بار‌ها در ملاقات با مسئولان مختلف تلاش کرد ۲ میلیارد وعده دولتی برای این تیم را زنده کرده و باری از روی دوش تیمش بردارد اما تا الان موفق به انجام این کار نشده است. در این بین اگر هم قرار باشد کمکی صورت گیرد به کریمی پرداخت نمی‌شود. در نتیجه این مربی علاوه بر دغدغه‌های فنی دغدغه‌های مدیریتی نیز دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *