16:51
28 ارديبهشت 1405
کد خبر: ۴۸۹۸۱۷۴
چاپ
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه

عبور از تنگه هرمز منوط به هماهنگی با مدیریت آبراهه خلیج فارس است

عبور از تنگه هرمز منوط به هماهنگی با مدیریت آبراهه خلیج فارس است
نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس (PGSA) اعلام کرد دریانوردی در حریم تعیین‌شده تنگه هرمز تنها با هماهنگی این نهاد امکان‌پذیر است و عبور بدون مجوز غیرقانونی تلقی می‌شود.

ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
0
هروز رسانه های ایرانی حداقل یک مقاله باید راجع به تنگه هرمز بنویسن.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *